Planter og frø i februar.

Nå lurer jeg skikkelig!

Jeg sitter å studerer blomsterkataloger…
(det er sånt som skikkelige hageinteressert mennesker gjør, nå på denne tiden av året…)

Jeg studerer side opp og side ned…
Det er mange flotte blomster og frø som jeg kunne tenke meg å ha.

Og det er nå jeg lurer…
Hvis jeg krysser av, og bestiller det jeg ønsker meg, sender inn blanketten…
(Får i tillegg flottte premier ved å sende inn skjema innene 14 dager) 
Hva skjer så da?

              

Kommer planter og frø sendenes i posten til meg i løpet av noen dager???
Er det mulig? Det er 1 meter snø ute…
Og hva skal jeg gjøre da?
Sommerblomster i potter –  tilsendt i februar!!!
Hvordan i all verden skal de holdes i live helt frem til de skal plantes ut…
Jeg forstår ikke!
Kanskje jeg kan bestille nå, ringe inn å si ifra når jeg er klar til å motta dem…crossfingers.gif
(Ja! –  Det var en lur ide!)

Eller… kanskje jeg må vente til mai før jeg bestiller? (uff – der røk de hurtigsvarspremiene)

Tror faktisk det er her drivhuset kommer inn…
Hadde jeg drivhus, kunne jo både planter og frø fått en fin plassering der, helt frem til våren kommer… 
Ja-ja… med automatisk vanning ja… 🙂 
Hmmm…
Syns faktisk at det ser ut til at jeg har fått en anntydning til grønnskjær nederst på den venstre lillefinger`n…

Der kan du se… Det er håp selv for meg!

Ha en vårlig kveld!

Line ♥

3 kommentarer
    1. Hehe ja det høres bra ut med grønnskjær altså:O) Kjøp deg ett drivhus du men jeg tror du budre få Jarle til og ta den automatiske vanningen. Tror det blir litt billigere hehe:O), og bare husk at det ser veldig lite ut når en begynner men tro meg plantene tar utrolig stor plass etterhvert. Jeg bommer hvert eneste år på plassen i husene:O) Lykke til Line:O)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg