Nytt til lysthuset

Har vært på shopping for å få litt nytt liv i lysthuset!  ♥

Synes det er så romantisk med rosa roser…
Kjenner at jeg faktiskt blir glad av å se dem.

Og plantene, de er da riktig så frodige – og selv de – vil overleve hos meg!
Bør ikke vannes engang!

Nå står de så fine på plassen sin!

Nå har jeg vært ute og satt på terrassevarmerene og tent mange stearinlys.
Riktig så romantisk ble det…
 
🙂

Så nå har jeg tenkt å droppe TV for en stund, ta med meg et stort glass rødvin og tilbringe noen timer der…

Ha en riktig god helg!

Klem fra Line ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg