Bare min!

Nå er jeg skikkelig lei av å lete etter verktøy!

Vi har hatt forskjellig verktøy liggende i et skap på vaskerommet, men når jeg trenger det… Borte!
Og når jeg da spør min kjære mann hvor det er… 
Ligger det enten i garasjen eller på låven!
 
Så nå har jeg gått til anskaffelse av en helt egen verktøykasse,  “bare Line sin”
og fylt den med det som skal være i en verktøykasse:

– drillen min
– forskjellige bor og bits
– meterstokk
– hammer
– tenger
– vannpumpetang
– skiftenøkkel
– skrutrekkere

Helt perfekt!

Og stakkars den som prøver å ta noe fra den kassa…   🙂

Ha en fin kveld!

Line ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg