Bloggens verden

For et par månder hadde jeg en "hjemmealene-kveld" med min yngste datter. Vi satt og pratet og tøyset, og hun skrev litt i bloggen sin.

Av en eller annen grunn – som jeg overhode ikke kan forklare-  fant jeg ut at jeg også skulle lage en blogg!
Min datter synes det var kjempegøy,
Vi satt oss ned og hun hjalp til med overskriften ( eller Header`n) som hun sier at det heter.
Sammen lagde vi bloggen og hadde riktig så hyggelig!

Men egentlig, så visste jeg ingenting om blogging…

Det som jeg nå skjønner, er at det faktisk finnes en annen verden der ute, enn annen enn den vi fysisk lever i.
Bloggens verden!

Etter et par månder som blogger har jeg sett litt på hva andre skriver i sine blogger.
Det er da jeg blir overasket!
Det er så utrolig MANGE av dem!!!

Da jeg fortalte mine venner at jeg hadde laget blogg og la det ut på min facebook-profil, fikk jeg mange tilbakemeldinger:
Hæ???
Hva er en blogg?
Hvorfor gjør du det æ? 
Hvordan skal jeg finne den æ?

Og jeg forklarte etter beste evne…

Det er nå jeg gjerne vil fortelle dere, mine venner, som har klart å finne bloggen min.
Det finnes så mye fint i bloggeverdenen.
Her har jeg laget en link til et par av de bloggene jeg liker veldig godt.
Klikk på dem og se hvor fin en blogg virkelig kan være.

http://ninasgaleverden.blogspot.com/

og

http://hagenigutua.blogspot.com/

I de flinke bloggernes blogg er linkene laget på en annen fin måte. Men jeg kan jo ikke dette her!
(Håper de virker!!!)
Prøver å lære litt hver dag,

Forresten har jeg nå (etter en time med studering) klart å lage linker…
(se i margen)
Klik på dem og se hvor flinke jentene er til å blogge!

Selv skal jeg nå ut og jobbe med veden som vi skal ha glede av til neste vinter.

Ha en riktig god helg og påske!             

Line ♥


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg