Påskeferie!

Jeg har ferie – tra-la-la…      Det er våren tra-la-la…  
Jeg er hjemme og lykkelig!  Tra-la-la …   

Ikke 10 ville hester kunne fått meg opp til snøen på fjellet.
Jeg kastet langrennskia mine, etter en "traumatisk" skitur på bakglatte ski, på tur med ungdomsskoleklassen for maaange år siden. Den turen ødela alt jeg hadde av skiglede og jeg er nå lykkelig uten!!

Her er det nå nesten ikke snø igjen –  og etter en tur ut i hagen, fant jeg en bitteliten snøklokke som hadde kommet opp!

Fantastiks! Det er vår! 

Etter en lang periode med snø, har nå hønene endelig turt å komme ut igjen.
De har i vinter bare stukket hode ut av luka, men likte tydeligvis ikke det hvite som lå på bakken…

   

Maja er også glad at de har kommet ut… Hun er nå i full gang med å erte dem igjen!

Etter en tur ut i den friske vårluften, har jeg ikke planer om å gjøre så mye idag.
Bare nyte…

Ha en fin dag!

Line ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg