Siste nytt om Maja.

Eller rettere sagt… Hva Jarle har gjort med Maja…

I går fant han frem nål og tråd – og monterte på nok et lys på Majas – fra før selvlysende drakt!

"Akterlanterne"  kaller han det!

Som dere ser, har Maja nå 2 lys i halsbåndet + 1 lys bak på refleksvesten!!!

Jeg rister oppgitt på hode, og lurer på hva jeg skal gjøre med den mannen!
Har egentlig gitt han opp… Måten han duller med den hunden :-))

Han er fast bestemt på at det er viktig med lys på henne, slik at han ser hvor hun er i mørket, og at hun ikke skal bli påkjørt…
(Og det må jeg si: Det var litt spesielt å se det lyste i skogen på andre siden av jordet en kveld hundet var borte…!)
Hi-hi-hi…

Dette er mitt skremselsbilde når jeg tenker på hvor langt det er mulig å strekke det…He-he…

Men jeg lar han holde på, og sier meg helt enig i at det er viktig med lys!

Ha en fin kveld!

Line ♥

3 kommentarer
    1. Lars Hjelmtvedt: Så hyggelig dette var da Lars! Vi følger jevnlig din hjemmeside, og har sett alle bildene dine mange ganger! :-)) Og alle bildene vi får på mail.
      Vi har egentlig gitt opp å trene med Maja. Kan nok for lite om dressur – og tiden strekker ikke til med evnt. kurs på kveldstid. Men det kan hende vi dukker opp i Moss. Det var jo kjempemorsomt!
      Nå har jentene lært Maja å bli “dø”. De lager “pistol-grep” med hånda, og sier: Pang! Og vips.. Så legger Maja seg ned og ruller rundt på ryggen og ligger helt stille! Så hvis Maja skal ha noen sjanse til å komme på utstilling, må nok jenten våre trå til med dressuren. :-))
      Ønsker deg lykke til med alle hundene dine!
      Hilsen Line og Jarle

    2. Tok et lite søk og fant dere på internett, hyggelig side og artig innlegg. Det nærmer seg utstilling i Moss igjen, sees vi?
      Søster Moro har nå syv små valper! Dere finner bilder på hjemmesiden, ha en god dag.

    3. Hei TANTE!! Hahah, morsom post:D Har ikke lest bloggen din før, så syns jeg måtte det, og den var koselig;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg