Klar til vårsjauen!

Nå nærmer det seg! Kan nesten ikke vente, jeg…

Skal bare bli ferdig med veden først – så dere!!! Da starter rehabeleringen i hagen!

Gamle bed skal snart bli nye… Planter, løker, stauder og ugress! Alt skal bort!
Gammel fylling skal fjernes, slik at bedene kan bli litt dypere og jorden slik som plantene vil ha…
 
Så har jeg tenkt å plante litt roser, stauder i pastellfarger…

 
New Dawn heter denne, og den er jo så fin…

  
Ridderspore kunne jeg også tenke meg.


Og kanskje en klematis eller to…

Det er så masse jeg ønsker meg, men jeg vet dessverre ikke navnene på dem. 
Ønsker meg en hagebok med bilder og blomstringstid, der arkene er delt i 3.
Vet noen hva den heter? (har sett den på et hageprogram)

Mens jeg venter har jeg vært på shopping:
Nye hage redskaper er kjøpt inn:

Løvrive og – Sjekk den skuffa!

Den har tenner som en pitbull, og er perfekt til graving! Kutter røtter som en lek…
Den er også helt super å spa pukk med! Og skaftet knekker ikke…

Gleder meg til å prøve de ut…

Ha en fin kveld!

Line ♥

5 kommentarer
    1. Hei Line
      Nå har jeg lest noen innlegg på bloggen din, og jeg må si at jeg har sitti og humret og ledd, du er både kreativ og morsom. Stå på, jeg kommer til å kikke innom flere ganger.
      klem fra anne

    2. Hei Line 🙂 så fin blogg du har. Får helt lyst til havearbeid jeg også (som bor i leilighet). Ha en fin helg. Klem “søster”

    3. Du er klar vor vårsjauen du ja. Så fine bilder:) men å..så smart med den spaden med tagger på! En slik en må jeg få tak i. Den kommer nok til god nytte her:D
      Takk for tipset forresten. Bloggen er sjekket ut, og den er jo kjempefin og med masse tips.
      God fredag, Line.
      Klem fra…Line 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg