Med ønske om mer sol.

Kan du tenke deg noe så pent som når bjørkene springer i mai – og åkerne står frodige med den klareste grønnfarge?
Det er jo så utrolig vakkert!

Det var derfor med tungt hjerte og blandede følelser at tre stk bjørker måtte bøte med livet i dag…
Men når vi bor på skyggesiden, er det viktig å ta vare på de få solstrålene som vi har. Og disse tre bjørken – de er store i kronene sine og nektet å slippe solstrålene igjennom…
(har prøvd å advare dem, men uten hell…)
Nå må de ned…

One down – two to go…

Nå må jeg bare fortelle at min kjære mann ikke ble noe særlig imponert av sin "makker" siden ho bare måtte inn å skrive litt på bloggen sin… Ha-ha-ha…

Da var en del av jobben gjort…

Nå er alle tre nede for telling – og resten av teamet sitter å nyter jobben så langt…
Pauser er viktig!

Så er det bare å gjøre resten av jobben…
Kviste og kappe etter beste evne!

Nå ligger de en gang så flotte bjørkene i passe store biter, klare til klyving – og jeg kjenner at jeg har en kropp!
Phu… Usikker på om det er de ekstra kiloene jeg har dratt på meg, eller at jeg ikke har gjort så mye de siste vintermånedene – eller at det faktisk er alderen som gjør det…

Velger å tro at det er det midterste alternativet…   🙂

Ha en fin kveld!

Fra en sliten Line ♥

4 kommentarer
    1. Hei Anki og Line!
      Takker såååå masse for hyggelig hilsen!
      Ja – det er deilig å få sol! Knotten har vi jobbet veldig med å få bort! Har fjernet dammen i hagen, Kjøpt “knottemaskin” og sprøytet med Basudin… Nå hjelper det!
      I dag har vi endelig blitt ferdig med å hogge ved… Nå gjenstår bare å kappe og klyve det vi hentet i skogen. Et par dager til så…
      Ha en strålende lørdagskveld begge to!
      klem fra Line

    2. Men akk, så godt å få lys og sol ikke sant ?jeg hadde ikke hatt noen problemer jeg da..med å ta det jeg hadde kunnet for å få solen gjennom. Huff, er jeg fæl nå da 😉 ?!
      Men dere har jo en kjempeutsikt dere! Det er så naturvakkert hos dere, Line. Et nyyyydelig hus har dere også..som troner på toppen liksom.
      God torsdagsklem fra Line 🙂
      Solen er ikke her idag..ikke enda ivertfall. Så da blir det sydag inne tror jeg rett og slett. Du skal kløyve ved du kanskje ? 😉

    3. Ojoj, ja det var nok litt av en jobb!♥
      Men må det ned så må det 🙂
      Blir sikkert litt mindre mygg & knott på sommeren også når det blir litt luftigere hihi (kanskje)
      Takk for din herlige hilsen hos meg! Varmer stort!!♥
      Ønsker deg en vakker dag og jeg håper solen titter frem til deg i dag også!!♥
      Klem fra meg
      Anki

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg