Tror jeg forstår

Nå har jeg knekt koden!

He-he… Egengtlig ganske enkelt virker det som…

Når jeg skal arbeide i hagen, tar jeg på meg arbeidsbuksa mi, gjerne en godt brukt jakke og noen gamle joggesko..,
Det har ikke akkurat slått meg at jeg bør "ta meg ut" når jeg står der med rumpa til værs!
For å være helt ærlig – tror jeg ikke at det er et veldig lekkert syn…
Men jeg liker å holde på…

Det som jeg tror jeg skjønner nå er følgende:
Det er jo ikke rart at jeg ikke har den perfekte hagen!

Jeg har jo ikke det rette utstyret!!!

Bare se alt det fine hagetøyet man kan ha!  Og jeg har jo ikke noe av dette, jeg…

      

        

     

Alt dette er hagetøy, laget av damer – for damer 🙂

Så da lurer jeg på hvis jeg skaffer meg dette… Får jeg en finere hage da?
Og selv om ikke hagen blir bedre – så kan det jo kanskje hende at mannen min blir glad…

Ha en strålende helg!

Line ♥

7 kommentarer
    1. Hei ♥
      Jeg har noe til dej inne hos mej!!! Så du må ta titten innom og så legge igjen addressa di!!!! ☺☺
      Klem Hege ♥

    2. Så hyggelig med kommentar hos meg 🙂 Jeg ønsker meg busken 🙂 Tviler på om jeg får finere have, men det jo er veldig koselig å ha på seg noe annet enn avlagte shabby klær når man jobber i haven da!

    3. Hei ♥
      Tusen takk for gode ord!!! Kjempehyggelig att du titten innom og likte det du såg ☺ Vi gjør absolutt alt arbeid selv!! Så det er exstra herlig når en er ferdig….selv om det er slitsomt!! :)))
      Ønsker dej en herlig søndag Line ♥
      Klem fra Hege :))

    4. Hei:) tusen takk for koselig kommentarer 🙂
      Helt klart hjelper det ikke på hagen. Men det kan hjelpe på humøret kanskje ?! Jeg skal nå ivertfall anskaffe meg et par slike plagg. Jeg ender ofte opp med å bruke forskjellige klær..har liksom ikke egen malebukse, snekkerbukse, hagebukse. Det blir til at jeg tar den joggebuksa som er best å bruke kanskje..og tilfeldigvis er dt den buksa jeg helst vil bruke inne også. Så, da er den ødelagt også! Så..nå blir det rett til FK for å kjøpe maledress, Garden Girl til hagen, og Snickersbukse til høvling, kløyving og snenkring. Da har jeg sakene i orden.
      Ha en kjempefin helg. Det blir kanskje litt mer kløyving imorgen ?
      Klem,Line

    5. Jeg tenker vi må starte med å legge ut dagens “Garden outfit” på blogg, det hadde vært noe:)) Så kan vi konkurere om hvem som har det spenstigste hage antrekket..ho ho ho!
      Men det gjør nok arbeidet litt mer morsomt med penere tøy- ikke noe å si på det utstyret over- bærre lækkert!
      Ha en fornøyelig lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg