Se hva jeg vant!

Tenk det!

Jeg vant denne flotte premien på awarden til Hege!

IMG_2091

Hun har hatt en award på bloggen sin –  en kjempefin blogg som jeg følger…
Sjekk den selv ved å trykke her: Hege`s cuit N Cool Blog

Hege`s Cute N Cool Blog

Det var jo en kjempehyggelig overaskelse, etter noen dager med jobbing – uten blogging.
He-he… Rima jo!
Vi har vært travelt opptatt med veden som vi skal glede oss med til vinteren.
Men nå er vi endelig ferdig!!!
Deilig 🙂
Jeg takker så mye til Hege og gleder meg nå til å gå til postkassa for å motta noe annet enn regninger!

I kveld ble vi som sagt endelig ferdig med veden, og nå ligger det ca 5 favner ferdig til tørking.
Og jeg feirer med et glass vin og Jarle med en Cognac. Vi er virkelig fornøyde med innsatsen.
(Vi er faktisk veldig bra på å skryte av oss selv – til hverandre – når vi gjør noe… Og belønning er viktig! He-he…  Bare spør barna!)

Det blir nok noen dager nå,  uten så mye arbeide, før vi starter på neste prosjekt:
Vaske huset utvendig! Det trenger visst et strøk maling eller to…

I går hadde jeg med prinsessene mine en tur til byen. Der kom jeg over denne koselige
krydder-sammenplantningen:

 

Nå står den så fin på kjøkkenbordet i påvente av varmere tider ute…
Lukter godt gjør den også!

Ha en fortsatt fin kveld!

Line ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg