Nå skinner solen

I dag får vi en strålende dag!

Nå skinner solen og det er helt fantastisk ute.
Har satt ut putene i hagemøblene – kokt en kanne kaffe… Nå tar jeg med meg et hageblad og nyter stillheten en liten stund, før jeg inntar arbeidstøyet og skrur på "jobbeknappen"!

Maja har også inntatt plassen i stolen, og vi skal hygge oss i sammen.

I dag blir det en sånn "ta igjen" dag… Der alt vi ikke rakk i uken som var – skal gjøres!
Det har vel kanskje lett for å bli slik i helgen, siden hverdagen er så hektisk.

Uansett hva du skal gjøre:   Ha en strålende dag!

Klem fra Line ♥

4 kommentarer
    1. Hei på deg og takk for hyggelige ord på bloggen min. Kjempe koselig at du liker den.
      Du har også en flott blogg!
      Veldig koselig dere har det. :o))
      Ha en fin mandag.
      Klem Simone :o)

    2. tusen takk for presang på forskudd:D i morgen skal jeg skyndte meg og kjøpe hagemøbler før jobben! til sommeren kan du komme å drikke kaffe på verandaen min mens sputnik eller noe spiller nede:D
      glad i deg line-min 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg