En torsdag

Hei alle sammen!

Først vil jeg takke de som er så snille og legger igjen en liten hilsen under kommenterfeltet!
Det er sååå hyggelig!
Hjertelig takk… 🙂

Så har jeg lyst til å legge igjen en link til en annen blogg som jeg følger. Den heter  – MorsommeTing –  og er laget av en jente som også heter Line og som går under "Huset på landet".
Hva er oddsen for det? To Liner med blogger som går under kallenavnet  "Huset på landet"?

Hun har nå en ting på gang hun kaller "Reward". Hvis du går inn på hennes blogg, og legger igjen en liten hilsen er du med på trekningen av en overaskelse.

Trykk her og bli med!      MorsommeTing

Ellers har jeg i ettermiddag brukt tiden til å vaske min lille røde bil!
Den har blitt gnikket og gnudd på – både utvendig og innvendig…

Den har stakkars blitt forsømt i en lang periode.
Men slik er det ofte med vinteren. Det er ikke gøy å vaske bil da!

Nå skinner den som sola i Karlstad…   🙂


Så hvis dere møter et blendene rødt tyttebær på veien, kan dere bare vinke – for da er det sikkert meg som sitter inni!
 
Ha en fin kveld!

Line ♥

2 kommentarer
    1. Hei ♥
      Så bra du fikk den nå da!!! Ja det tok sin tid dessverre , lille victoria har vært syk , og ikke vært helt frisk jeg heller :)))
      Har jobbet så mye i det siste oxså , men ferdig nå!!!! Jippi!!!
      Så bra du likte gaven da!!!!! ♥♥♥
      Ja helt enig med den kommentaren , jeg ble helt satt ut!!! Aldri forventa å få en slik idiot kommentar , heldigvis få av dem der “ute” !!!
      Fikk vite i dag att det er flere som får slengt en hel masse dritt!!! Har jo ikke lyst å stenge av for anonyme ang. å få kommentere heller vettu , det går jo utover dem som skriver flotte herlige kommentarer!!!
      Men sletter den gjør jeg ikke!!! Den skal få stå der :))) Har funnet 2 ip adresser som det står mellom…..så jeg kan finne det ut vis jeg vil 🙂
      Ønsker dej en super helg og takk igjen for gode ord og støtte du snille gode ♥
      Kos dej masse i helgen med levendes lys nå da :)))
      Klem Hege ♥

    2. hehe, skulle legge igjen kommentar her jeg, men så ble jeg distrahert av linken du la ut til en giveaway. Men nå er jeg tilbake, for å ønske deg en fin kveld.Nydelig rød bil! en riktig humørspreder- i hvertfall når den er nyvasket;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg