Tilhørighet

Jeg liker at ting hører til der de skal være.
Det vil si: Vi bor på landet, i skogkanten og der synes jeg hagen skal være naturlig.
Busker og trær skal passe så godt som mulig. For eksempel: ingen palmer i hagen vår!

Jeg liker heller ikke å ha figurer i hagen, spesielt godt…
Min elskede mann derimot, han ønsker seg en hvit dame innimellom det planlagte rosebedet….
Hjelpe meg! Skal si vi har diskutert… 🙂

En slik dame ønsker han seg…
Men…
Det skal ingen andre damer enn undertegnede inn i denne hagen!  🙂

Men så klar er det ingen regel uten untak…

Denne lille familien bodde her før huset vårt ble bygget. De fikk min far i gave.

De står innunder den store furua og ønsker velkommen til gården.

Ved siden av står denne krakken og bordet vi kjøpte hos Monica og Kirsti
i "Bøtter og Spann". De likte vi så godt, og synes de passet så godt inn på gården…

Vet at smaken er som baken… Men vi liker det!

Vil også si at jeg synes figurer er fint i andres hager…
Et eksempel er i den utrolig flott bloggen til I Torneroses hage. Hun lager selv
mange flotte skulpturer, og har en kjempefin hage!

Ønsker dere alle en riktig fin helg!

Line ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg