En deilig dag!

I dag har det vært en utrolig deilig dag!
Vi har puslet litt i hagen. Jeg plukket en bukett med Prestekrager, som hadde forvillet seg ut av blomsterbedet.

Solen har skint og det har vært flott å være ute!

Mens jeg klipte gresset (ups! glemte at det var søndag – for man klipper vel ikke gresset på en søndag , Line! Gjør man vel? ;-)) så kom Jarle løpende… Først ble jeg redd det hadde skjedd noe . men det var bare det at han hadde hørselvern med radio i, og akkurat da spilte de sangen VÅR! Og da tenket han at jeg ville bli glad om jeg hørte den!   
Og gjett om jeg ble!!! ♥♥♥

Senere på dagen lagde han mat til meg:


Er det rart jeg er lykkelig??? ♥♥♥

Nå sitter vi på verandan og drikker kaffe, til denne utsikten:

Mot øst:

Mot syd:

Mot sydvest:

Jeg er så lykkelig at jeg bor på landet! ♥

(Hi-hi… Ille gla` i da se…)

Under lysthuset blomstret disse vakre akeleiene(?)
De flyttet jeg da vi skulle bygge det – men jeg fikk visst ikke med meg alt skjønner jeg! 🙂

Egentlig rart de klarer seg – så tørt som det er under der!

Nå står de til glede for oss på hjørnebordet i stuen!

Ha en fin søndag og jeg håper at også du har en lykkelig dag!

Klem fra Line ♥

3 kommentarer
    1. Hei:) Vi Line`r har det med å plukke riktig mann vi skjønner jeg. Det hadde vært en typisk ting for min mann å gjøre også..altså..komme løpende fordi låta vår var på radio:o)
      Vel..et så vakkert dekket bord som du fikk der hadde nok ikke min kjære gjort. Mat er ikke han sterkeste side..bortsett fra at han er ganske god på grilling han òg 😉
      Så deilig utsikt du har også da Line. Den har jeg sagt før også, men…jeg har vel aldri før lagt merke til at du har så fin utsikt fra alle kanter. Så herlig! Heldig er du:))
      Vel, idag skal jeg ut og handle inn maling til grunnmur jeg da.Dessuten drar jeg nok frem symaskinen igjen og syr noen lavendelhjerter.Sånn er det med diller:o) Papsen min kommer på besøk noen dager og da skal han nok få hjelpe meg med maling imorgen. Hohoho:)
      Ønsker deg en fin dag.
      God klem fra Line

    2. Hei ♥
      Tuuuuusen takk for award , den skal jeg ta når jeg får tid :))) Gud så flott dere har det!!!!! Og for ett måltid!!! Hallo i luken det så jo sååå godt ut…nei jeg ble sulten…må hive i mej frokost ♥ Ja det er herlig å bo på landet , helt enig!! :)) Du må gå inn og se på utsikten min…har lagt ut bare 1 bildet frem til nå da…ligger vel under etikett *ute i naturen* vis du vil se!
      Og utsikten deres oxså var lekkert ja!!! Kose dere videre , og takk for award ♥
      Klem klem 🙂

    3. Det er ikke vakskelig å forstå at du er lykkelig,maten såg herlig ut.
      Gressklipping foregikk hos oss også i dag og hos 3 naboer,det har regnet så kraftig noen dager att det er tilgiveligt å klippe på en søndag siden gresset har fått gro i fred i 2 uker.
      Du har en nydelig natur rundt deg og eg er som du glad for att eg bor på landet.Etter å ha bodd 14 år i byggefelt så er det godt å nyte freden på landet for ikke å snakke om naturen vi har rundt oss.Ønsker deg en deilig kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg