Et annerledes tre…

Jeg arvet for en tid siden – et lite skap etter min bestemor, som døde i vinter.
I det skapet lå det – som det ofte gjør – masse forskjellig.

Gamle bilder, og julekort, noen fyrstikkesker, tomme konvolutter og litt annet småtteri.
Men det som lå helt i bunnen har jeg ikke sett før!
Spennende,,,

Det var et slektstre!

Altså en oversikt over familien min – helt tilbake fra min tippoldefar!

Tenk! Slekten fra min morsside, helt tilbake fra 1865 og til 1976.

Etter å ha studert dette littegran – fant jeg familiemedlemmer som jeg kjenner – men som jeg overhode ikke viste at jeg var i familie med!

Dette var spennede!
Nesten som en skattejakt…

Og siden registeret sluttet i 1976, har det kommet mange nye i familien vår.
Så nå tenkte jeg faktisk å prøve å videreføre dette.

Så ønsker jeg dere alle en riktig god natt – og tusen hjertelig takk for kommentarer! 
Det er alltid så utrolig hyggelig! 

4 kommentarer
    1. Heisan!
      Ja det var artig å finne dette – og så klart skal jeg verne om det som en skatt!
      Line: Skapet er nå plassert på loftet på garasjen i påvente av plass og tid til å pusse det opp… Når den tid kommer – skal jeg vise det frem!
      Ha en fin-fin kveld!
      Klem fra Line

    2. Så utrolig spennende.Det er også flott att du vil prøve og videreføre dette.
      Jeg liker godt å lære min familie å kjenne,men har desverre ikke rette dokumenta.Dette må du ta godt vare på,det er bedre enn en gullskatt.
      Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg