Litt nytt til Huset på landet

Jeg har dessverre ikke fått tid til å holde på ute, 
så mens jeg venter til jeg har noen "hageting" å blogge om, viser jeg dere litt annet…

Jeg har vel kanskje nevnt at jeg var ferdig med bursdagsblogging…
Men meg går det visst ikke helt ann å stole på :-))

For denne fantastiske buketten fikk jeg av min kjære på dagen min…

Det er røde roser bundet i et kurvhjerte…

Dette hjertet hang i buketten…                                 og et hjerte av sjokolade…

Og dette er noe som varmer en kvinnes hjerte ♥  Ikke sant?
(He-he… Mye hjerter her…)

Selv om jeg ikke har noe dreis på interiørblogging, viser jeg gjerne frem litt av det nye
jeg har fått…

Dette lekre servise fra Udesen Danmark, har jeg ønsket meg lenge…
Det fikk jeg i gave: 4 kopper med skåler, og to lekre boller. 

Disse bollene skal fylles med snop til helgen…

Denne tallerkenhylla har jeg også fått – og jeg ønsker den hjertelig velkommen
til Huset på landet!   :-))

Viser også hvordan lysestaken jeg kjøpte for en tid siden,  ble til slutt… 

 

Etter noen runder med lakkboksen ble den riktig så lekker!
Nå har den også fått en hvit roseranke klatrende på seg.

Med dette ønsker jeg dere alle en riktig fin kveld!

7 kommentarer
    1. Hei hei Line ! 🙂
      Ohhh, for en snill og romantisk mann du har da. ♥ Jeg har faktisk bursdag i morgen, så vi får se om det dukker opp noen blomster her også. 😉 Gratulerer med dagen din som var da. 🙂 Nydelige kopper og skåler, Og lysestaken ble kjempefin etter din makeover. 🙂 Du får kose deg i København når den tid kommer ! ♥
      Ønsker deg en fin kveld ! 🙂
      Klem Anette

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg