Det høstes

Her på Østlandet er det helt fantastisk høstvær om dagen. Solen skinner dagen lang, men…
I natt kom den første frosten!
Snart er det på tide med vintertøy…

Jeg har fremdeles mye jeg skulle ha gjort ute i hagen – men lysten er visst søkk borte.
Når jeg kommer hjem fra jobben, spiser middag – og vips! Så er all energien borte!!!
Da har jeg bare lyst til å tenne i peisen og sette meg til i sofa`n!

Men – Jeg liker høsten, jeg!
Den har så mange fine farger, så klar og frisk luft, og mørkere kvelder –
og det betyr fyr i peisen og masse stearinslys rundt i huset!
Det er jo hyggelig det også da!

 

 

Viser en vakker solnedgang i utløpet av Hankøsundet:

Med dette ønsker jeg dere alle en riktig deilig høstkveld!

 

 

2 kommentarer
    1. Kom over deg på leirabestas side og ser vi bor fint på østlandet begge, forskjellig side av fjorden bare:-)
      Glad for å finne bloggere over 40:-)

    2. God kveld til deg også.Vinterklærne har jeg tatt fram,det blei tur med boblejakke og votter i kveld.Vi har nattefrost og sola kjem først kl 13 på ettermiddagen så da først tner frosten opp.Men enig med deg det er en god tid ,det gjelder bare å se det posetive i hverdagen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg