Fra en svunnen tid

“Lopper i blodet” er NIB `s oktoberkonkurranse.

Jeg blir med og viser frem toalettkomoden og “håndkleholderen”jeg kjøpte på loppemarked for mange år siden.
Komoden var egentlig hvit, men jeg –  som da var (og er) –  “brun”, skrapte av malingen og beiset den brun…

På kommoden står et vaskevannsfat og mugge som er fra min oldemor.
Muggen har dessverre gått i stykker, men jeg har prøvd å lime den, etter beste evne…

På hånkleholderen henger det et pyntehåndle med en brodert  “M”  – for Marie – som er fra mine barns oldemor, 
Det skal en av de få med seg når de får et eget sted å bo. I mellomtiden pynter det opp på vårt gjestetoalett…

Med dette ønsker jeg alle deltakere lykke til og en riktig god kveld.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg