En fantastisk gave

For de som ikke vet det, jobber jeg med verktøy.
Jeg  selger alt av festemidler og verktøy til bygg- og håndverkerbransjen. Og det er det kansje ikke så mange jenter som gjør.

Vi selger mange forskjellige merker – men vesentlig Bosch elektroverktøy.
I dag kom Bosch-guttene S-H og G på en liten visitt.
Etter en gjennomgang av de neste månders tilbud kom de smilende med en lite pakke (lekkert pakket inn med gullpapir) til meg.
Skal si jeg ble glad! :-))

Dette var kortet som fulgte med…

Og det som jeg har sagt til guttene – er at jeg ønsket meg en drill med diamanter!
Det er jo perfekt for en jente som elsker både verktøy og diamanter…

Og dette var det jeg fikk:

Med denne gaven følger det også en historie…

For en tid siden fikk jeg nyss om at det var laget en drill med “diamanter” som skulle komme på markedet.
Jeg tenkte at det måtte være en perfekt gave til alle jenter som titt og ofte skrur sammen
Ikea-møbler og henger opp både det ene og det andre…
Så jeg sendte en mail til Bosch og spurte om dette var tilfelle.
Men dessverre… Det var kun laget en prototype som skulle brukes i utstilling. Den var laget i sammarbeid med en kjent smykkeforhandler og det var brukt ekte diamanter. Så den kunne jeg nok ikke få…

Når Bosch-guttene har vært innom har jeg spurt om jeg kunne få denne originalen… :-))
Hi-hi…Jeg er jo så snill!
Men de bare lo av meg, men de sa at om de traff selveste sjefen – skulle de spørre han om jeg kunne få den!

Så noen særlige store forhåpninger hadde jeg ikke…

Og i dag kom de med gaven…
Men selvfølgelig var ikke dette den ekte. Men det var laget noen få kopier med ekte krystaller.
Og en av dem fikk jeg!!!
Er de ikke snille!!!

Jeg er så klart strålende fornøyd – glad og takknemlig for denne fantastiske gaven!

Tusen hjertelig takk til de fantastiske Bosch-guttene!  :-))

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

 

3 kommentarer
    1. Å herlighet. HVILKEN jente vil ikke skru dagen lang med en slik en drill da?!!! Heldiggrisen deg. Dr..kuul! :))
      Nå kommer jo Bosch med vinopptrekker også har jeg hørt. Mannen kjenner jo til dette..og det gjør sikkert du også.
      LITT tøft å dra frem diamant-drillen din neste gang det er jente-party tenker jeg…”tar vinen jeg jenter”..hahaha:o)
      God lørdagsklem fra Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg