Vi maler og vi maler…

og det blir så fint og flott…

Eller?
Fargen på veggen var overhode ikke slik jeg hadde tenkt meg. 
Med utgangspunkt fra et lite fargekart – og over til en hel vegg – det blir overhode ikke det samme!

Fargen ble alt for gul, i forhold til hva jeg ønsket.
Så her må det males over i en annen farge…

Men skapene, og nattbordene… De er jeg fornøyd med så langt.

 

Selv Jarle tar malekosten fatt.
Og han HATER å male. Jammen er han snill som hjelper til. :-))

Furmøblene har nå blitt grunnet med sperregrunn, og så malt to ganger med hvitmaling.

   

Det går heldigvis fremover – og jeg begynner å se enden på dette.
Og da begynner morroa… Pynting!

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

6 kommentarer
    1. bentemay: På veggene brukte jeg ikke heftgrunn, bare malte på med vannbasert maling. På skapet og nattbodene brukte vi Sperregrunn som er nesten det samme som heftgrunn. Men denne har kvistlakk i seg, så da slipper man den jobben…

    2. Nå er jeg fornøyd!
      Malte over en gang til og da ble det bra.
      Det skal bli godt å få rommet i bruk igjen. Nå har vi klær og ting spredt rundt i hele 2.etg. Til helga, dere… til helga.. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg