Butikken

Det er en butikk i utkanten av Fredrikstad, nær Sarpsborg.
Jeg har kjørt forbi flere ganger, og jeg har hørt snakk om butikken. Men jeg har aldri vært der… Før nå!

For første gang i mitt liv, har jeg gått inn i en butikk, og nesten mistet pusten…
Jeg gikk rundt å tittet – det var bare så utrolig mye flott. Jeg kjente faktisk at jeg ble helt satt ut.
Og da jeg etterhvert fikk summet meg… så var det jammen en etasje til!!! Phu. Da mista jeg nesten pusten igjen! :-))

Jeg viser noen bilder fra butikkens hjemmesider på nettet. De er ikke redigert – men direkte kopiert fra butikkens hjemmeside. Butikken heter Brynem.

Bildene lyver litt… For det er enda bedre i virkeligheten!
Tror kanskje bildene var fra oppstarten av butikken – for nå er det så mye varer at du nesen ikke kan gå der.
Og det er flotte varer!

Anbefaler på det sterkeste et lite besøk i den butikken noen få minutters kjøring fra E6 – om dere er forbi…

Ha en riktig fin helg!

 

5 kommentarer
    1. Ja – det var så mye fint der. Jeg gikk nok ikke derfra, uten noe i posen… Det ble et sengeteppe, en duk og noen pynteputer. Skal si jeg var strålende fornøyd da jeg dro derifra.
      Skal snart ta meg en tur til… Tenkte å kjøpe litt ny julepynt. Og de drev å pakket ut masse juleting da jeg var der. Gleder meg!

    2. Der skulle eg ha vært dette var helt min smak:)) noen av varene er kommet til Ørsta nå i høst og der har eg allerede handlet 2 ganger.Var du heldige å få handle noe fint du da:?? ha en fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg