Julepyntet peis

Vi har en “engelsk” peis i stua. Den er jeg skikkelig glad i!
Ikke fordi den varmer spesielt godt – men fordi jeg synes den er så dekorativ… :-))

Til jul bruker jeg å legge einerkvister på peishylla, og pynter de med julekuler og lenker.
Det blir så fint!

Siden jeg ikke har begynt med julepyntingen enda – og bilder fra tidligere år ikke eksisterer – får jeg ikke vist det frem før til jul… Men jeg fant noen andre fine bilder av peiser jeg gjerne deler med dere…

 

Fint, ikke sant?
Men så mye lys er nok ikke helt min greie – men kost å se hos andre…

Ha en fortsatt fin kveld.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg