Julen nærmer seg…

Og undertegnede er overhode ikke i nærheten av å være klar.
I dag har jeg truet mannen med på julegavehandling. Det var egentlig ikke så vanskelig – nesten værre med meg…
For når jeg har fri fra jobb, har jeg null ønske om å forlate husets fire vegger. Jeg er nemlig et “hjemme” menneske.
Jeg elsker å være hjemme – bare pusle rundt og kose meg.

Etter byturen – som forøvrig ble vellykket siden det inneholdt cafèbesøk  :-))  – har jeg fortsatt julepyntingen. 

Jeg har bestemt meg for å ta frem litt julepynt hver dag, for på den måten å bygge opp julestemningen.

I dag startet jeg i gangen…

 

En liten nissejente, “God Jul” og et par hjerter ble dagens pynt. Men i morgen skal jeg bare være hjemme, så da regner jeg med at det blir enda mer jul i “Huset på landet”.

Jeg ønsker dere alle en koselig lørdagskveld!

 

9 kommentarer
    1. Nå om dagen blir det virkelig jul i heimen din da skjønner jeg. Herlig :))
      Så koselig på kjøkkenet ditt Line!
      ..og så er jeg litt imponert over at du faktisks tenkte på at du satt igjen med 14 eggehvitter etter å ha laget eggelikøren (som forøvrig hadde en utrolig fin etikett!!). Smart dame:)
      Ha en finfin Lucia-dag idag Line. Her har jeg akkurat vært i barnehagen og sett vesla på tre år i aksjon i Lucia-toget, etterfulgt av lussekatter og gløgg. Hele familien samlet mens vi filmet og knipset bilder. Så stolte av poden vet du;)
      Gode klemmer fra Line

    2. Jeg kjøpte mine på Coop Obs bygg i Haugesund. Håper virkelig jeg får tak i flere. Skulle helst hatt et til hver dør i huset 😉
      Et lite tips om nissen jeg har i gangen; Den er kjøpt på Europris, på salg! Følg med etter jul, da har de som oftest 50% på mye julepynt. Jeg betalte 500kr for to stk, og de er STORE! Og ikke minst, kjempefine! 😉

    3. Hjertene er jeg strålende fornøyd med og de kjøpte jeg hos Gullsmedbutikken Fog, på Gressvik, Fredrikstad. Men jeg tror merket er Black Design, og det selges vel over hele landet tror jeg…
      Klem :-))

    4. Ja det er koselig å bare være hjemme å ordne, pynte og kose seg om man har en dag fri.
      Jeg pynter også litt og litt, til slutt er det bare juledukene og juletreet… det får vente helt til de nærmeste dagene.

    5. Her var det koselig å bli mødt velkommen,det var ei søt nissejente.Jeg synes det er godt å ha som mål å være ferdig med julegavene før desember.Du får nyte dagen i morgen og kose deg hjemme

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg