Etterlyser familie i Trondheim

Det er så rart…

Her ute på landet, i Fredrikstad, bor jeg med min familie, og har det riktig så godt.
Jeg har min familie, en veldig liten familie. Min far er enebarn, og min mor har en søster. Mine tidligere generasjoner er borte…
Jeg har levd et liv og trodd at man har en liten familie – men plutselig så skjer det noe – og så er ikke den familien, kun den man egentlig har… Forstår du?

For et par år siden fikk jeg vite at min bestefar`s far ikke var hans far. Det var rart.
Hans far – altså min oldefar – var en annen enn den jeg har trodd. Og det betyr at jeg har familie der ute, som jeg ikke visste om….

Derfor spør jeg…

Er det noen som har en Kristian Nilsen, født i 1881 i Brønøy, i familien sin, da er vi kanskje i familie… :-))
Kristian Nilsen var gift, med en for oss ukjent kvinne. Jobbet som formann et ukjent sted. I 1919 bodde han i Frostavei 9B, det tror jeg ligger i Trondheim.

Hvis noen kjenner noen som eventuellt kjenner noen, som vet noe om ham – hadde det vært veldig hyggelig med kontakt!
Venner og familie kan man vel ikke få nok av… :-))

Ønsker deg en fin-fin kveld!

 

5 kommentarer
    1. Oj. Det er jo veldig spennende for deg! Tenk. En familie der ute som man ikke visste fantes tidligere?!! Jøje meg..spennende.
      Masse lykke til i jakten etter slektninger:)
      ..og ikke minst.. en riktig god jul:))
      Varme klemmer fra Line

    2. Så spennende!!! :-)) Kanskje vi er i familie!
      Han ble født 26.09.1919.
      Jeg har søkt på “E.C. Dahls stiftelse i Trondhjem” og fant han på side 153 i Fødselsregisteret fra 1919. Han er nr. 142.

    3. Har satt mannen min saken. Han driver med slektgransking. Jeg har også familie som kom som fra Brønnøy som het Nilsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg