Nyttårsaften 2010

 I dag er det den siste dagen i året 2010. Nyttårsaften! :-)) Det er en dag som er spesiell for de fleste.

Vi skal tilbringe kvelden hjemme. min mann, min yngste datter, min kjære svigermor og jeg.
De to eldste jentene skal i lag sammen med kjærestene sine. Og der får det sikkert hyggelig!

Her i “Huset på landet” skal vi spise god mat – menyen kan dere se her:

Nå er bordet ferdig pyntet:


I hvit, sølv og rosa.

En falsk tulipan pynter opp servietten. Enkelt og dekorativt.

Noen julekuler og en hvit lilje i stettfat med lokk, pynter opp på bordet.


Og den nye sølvpynten vi fikk av svigermor til jul, har også fått sin plass.

Nå er tiden snart inne for å starte med maten – 
og dermed vil jeg med dette ønske dere alle et

Ønsker dere også en fantastisk nyttårsfeiring!

Legger også til et par uredigerte bilder og blir med på NIB sin utfordring.

 

 

9 kommentarer
    1. Heisan, Line! Godt nytt år!
      Fant den fine bloggen din gjennom Line – også på landet 😉
      Jeg kommer gjerne på besøk igjen her hos deg!
      Nyttårshilsen,
      Anette Willemine

    2. Titter innom for å ønske deg et riktig godt nytt år 🙂 og så gleder jeg meg til å følge deg videre i året som kommer. En liten stund siden jeg la igjen en hilsen, men har ikke vært i form. Mange nydelige bilder du deler med oss, satt lenge her å koste meg med alle innleggen siden jeg var her sist 🙂 Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

    3. God kveld i stuen,ett vakkert nyttårsbord og nydelig meny:))Det er rolig her også min mann jeg og yngsdte sønnen,datteren vår vart henta etter middag.Det har vært hyggelig å bli litt kjendt med deg og ser fram til mange hyggelige blogginnlegg også i 2011.Da ønsker jeg deg et riktig godt nytt år

    4. Hei Line, takk for hilsen:) Ja, det har vært veldig kjekt må jeg si å bli kjent med deg gjennom blogging. Vi to Line`r på landet:))
      Du har dekket et helt nydelig bord. Når jeg ser tulipanen tenker jeg vår..det som kommer. Nydelig! Jeg gleder meg veldig til våren kjenner jeg, føler det er en ny epoke nå i 2011. Ei frisk jente har jeg, vi skal bygge på ” så fort tælan går” som gubben her sier (vel..det gjenstår å se deeet da. Han er for det første ikke kjent med å raske seg med sånt :o), og dessuten må vi ordne en del rundt takst, lån osv), men fortsatt mye å følge opp på hjemmefronten. Forsetter har jeg. Jeg kjente det var på tide å ta litt tak i både dem og meg selv i nakken litt. Tenke nært. I det siste har jeg hatt en tendens til å stresse litt for mye og glemme de viktige verdiene..nemlig menneskene rundt meg.
      Hvordan går det med slektsforkningen forresten? det der er virkelig spennende. Å finne en ny familie er stort!
      Idag fikk jeg desverr beskjeden om at et familiemedlem av oss døde imorges i langvarig kreft. Selv om jeg ikke har sett henne på mange, mange år, så var det selvfølgelig veldig trist. Det setter tingene i perspektiv.
      Men ikveld skal vi kose vårses Line, ikke sant?!! 😉 Vi skal på besøk til andre som har barn på vesla sin alder. Våre tre store barn er hos sine respektive mammaer og pappaer noen dager.
      Ha en fin kveld Line. Vi blogges mer i 2011:))
      Varme klemmer fra Line…på landet;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg