Kaffepause

Alle som en trenger vel en pause eller tre når man arbeider.

Det gjør ihvertfall vi! Det er kanskje derfor ting går litt sakte med oss – siden vi har så mange pauser. :-))
Men vi er av den oppfatningen av at det er veldig viktig med pauser.

Og i pausene må vi ha noe godt å kose seg med… Det er også veldig viktig. :-))
(Kanskje ikke så rart at badevekta ikke går nedover?)

 

Helt ny kaffekanne har vi også fått.
Den likte jeg så godt at jeg bare måtte kjøpe den…


Det er forresten veldig deilig å vite at vi nå er nesten halveis i jaunarmånden.
Det betyr at vi nærmer oss våren… Kanskje litt tidlig å tenke på – men jeg blir glad av det – så da gjør jeg det!

4 kommentarer
    1. Er helt enig med deg – det er viktig med pauser. Man må kose til tross for at man “alltid” har noe man skulle gjort – eller vekta skal ned. Kjenner til den der.

    2. Dere lever med andre ord det gode livet på landet:))det er bra,sånt liker jeg.Dei skillingsbollane såg utrolig gode ut,ja livet er for kort til ikke å nyte den:))kos dere videre,tenker det blir nok arbeidstimer alikavel

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg