Nytt til huset

Etter at jeg før helgen glemte å kjøpe maling til belistningen – ble jeg i dag “tvunget” til å kjøpe ny maling. Slik at vi omsider kan bli ferdig med rommet til mellomste jenta.

Og når jeg først “rømmer” fra jobben, får jeg mye å gjøre…

Først i malingsbutikken…
Så til “knotte-butikken”… (for jeg skulle jo ha nye knotter til skrivepulten)
Og så – når jeg først var på tur.. Måtte jeg jo innom byen… 
Og når jeg først var i byen… måtte jeg jo innom mange butikker.

Etter flere “stikke innomer” kom jeg på at jeg hadde hørt om butikken  –  Prikken over i`en.

Og det var da jeg fant den… Den som jeg hadde ventet på så lenge…

Jeg har sett mange fine lykter, men den rette har ikke dukket opp før nå!

Se her da….

Den er jo bare rålekker!
Klart den skulle bli med hjem til oss.

Bilen ble hentet fra parkeringshuset, og jeg kjørte til butikken.
Parkerte på helt ulovlig plass, :-))  og strenet inn i butikken, for å hente lykta.

Men heldigvis – det ble ingen bot – bare en flott lykt!

Ikke rart jeg er fornøyd!

Nå roper kællen – og jeg må fortsette med rommet.
Eiernen av rommet kommer hjem i morgen, og da skal det stå klart.
(Ho vet ikke hvordan det blir… En liten overaskelse, kan du si…. :-))

Ha en fortreffelig kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg