VM 2011 – en opplevelse!

Tenk! Jeg har vært på VM!
Så klart ikke som utøver – men som ivrig tilskuer!
Jeg ble innvitert med av en leverandør, først en dag på kurs – så en dag i Holmenkollen.
Som VIP-gjest!

Skal si det har vært en fantastisk opplevelse…

Noen bilder fikk jeg tatt, vil du se?

Her er damene i gang med innledende omganger i sprinten, og jeg står og lurer på om jeg skal innta plassen i den møja med tilskuere… Velger å bli stående der en stund.

Så kom NRK for å filme. Gøy tenkte jeg! Jeg kommer på TV? Neeei! Det var ikke meg de skulle filme, men alle de damene som gikk på ski!
Så da fikk jeg ta bilde av dem istede. :-))

Marit Bjørgen i full fart…

Så begynte det å bli kaldt..

Da er det godt å kunne gå inn i VIP-teltet og få litt mat og drikke i kroppen.

Etter å ha fått varmen tilbake i kroppen, var det på tide å gå ut for å se kvartfinaler og finaler.
Da måtte jeg nesten bli en del av folkelivet, og fant min plass på tribunen.

Siden de fleste hadde stått på plassene sine, sto jeg i trappa. Men det fikk jeg ikke lov til, så vakta sendte meg ned. Og da fikk jeg stå helt foran!

Og se hvem som kom rett foran meg!

Tøft!

Skal si det var en opplevelse når disse jublet!
“Kollenbrølet” er kult.

Sveriges gullvinner i farta!

Og jeg gratulerer både Norge og Sverige med gull.

For første gang i livet har jeg vært med i Holmenkollen. Det har vært en uforglemmelig opplevelse, og jeg takker vår leverandør Robert Bosch  for at jeg fikk ta del i dette!

Nå blir resten av VM sett fra godstolen i stua.
Der er det godt og varmt. Det er ikke så dumt det heller!

Ønsker deg en fin-fin helg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg