Skal en mann mene noe om interiør?

Jeg liker saueskinn! Det gjør ikke mannen i huset.

Så da går det som det må gå…

 

Saueskinn blir kjøpt og lagt over ryggen på sofaen.
Det synes jeg er fint – men det gjør ikke mannen min…

Nye puter er også kjøpt inn. Artig å fornye seg litt, og å bytte litt stil.

Fra dette:

Til dette:

Jeg har i en lengre periode pyntet med sølv og lyse ting, men får liksom ikke helt “smellen” på det.

Føler at det siste bilde er mer meg…

Mannen min tror bestemt at alle dere synes at saueskinn ikke er fint, mens jeg tror at dere som meg, liker det…
Så da gjenstår spørsmålet:
Hva synes folket…  Hva er finest?

(Det er et lite veddemål på gang her… Og kanskje en mikroskopisk(?) sjanse for at saueskinnene forsvinner fra stua)

Ønsker dere alle en fin kveld!

 

11 kommentarer
    1. hehehe..veldig slik det er her hjemme det. Jeg har saueskinn hengende over spisestuestolene…mannen hater det.
      Jeg legger saueskinn i sofaen…over sofaen…i senga…mannen hater det..
      Etter vi bygde oss hus, har han plutselig fått meninger om hvordan ting skal se ut…veldig slitsomt…heheh
      Flott blogg du hadde;)
      Ha en fin dag
      Janne

    2. Enig med deg! 😉 Saueskinn er aldeles flott i en sofa, en stol, på en benk..ja egentlig hvor som helst! Selv har jeg 8-9 saueskinn plassert rundt i huset i forskjellige sofaer, stoler og slagbenker:)

    3. Saueskinn er nyydelig! Saueskinn er praktisk (les: varmt)! Saueskinn er lunt i et rom (les:koselig) Saueskinn passer omtrent overalt hvor det måtte være..om det er i huset(i alle rom bortsett fra kanskje badet hvis ikke du da synes det funker med en litt vel hårete badematte:o) ), på hytte, i lavo, rundt et bål..ja, MÅ jeg ramse opp flere argumenter nå Line??! 😉
      Jeg kunne i grunn hatt saueskinn overalt jeg tror jeg. Akkurat nå sitter jeg på et hvitt et fra Ikea.. og titter bort på kurvstolen med tilhørende puff som har hvert sitt grå.. de også fra Ikea. Eeeer så fint atte!
      Takk for koselig hilsen igjen Line.. og for så herlig kompliment. Jeg blir sååå glad:))
      Gode klemmer fra meg..som nå forbereder en helg med familiebursdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg