Gaver til glede og gave til besvær

Vi har – som helt sikkert mange andre – fantastiske barn. (ja-ja… stort sett da)
Våre barn er så flinke til å gi “glad i deg pressanger”!
Og det er jo veldig hyggelig…

Denne pakka sto på kjøkkenbenken en dag vi kom hjem…

Og den inneholdt en brødkurv (som jeg hadde ønsket meg) og gasskluter (som jeg også ønsket meg og som vi virkelig trengte)!

Når de hadde vært på ferie – hadde de kjøp med gaver hjem.

Jeg fikk disse vakre små lysene, som vi kunne pynte opp lysthuset med.

Og Jarle fikk denne forferdelige tingen:

Er det mulig!!! Den er sååå grusom!!!
Ungene og Jarle lo seg nesten skakke da han pakket den ut.
Mens “gråten” tok meg… :-))

Jarle syns den er kjempemorsom og insisterer på å ha den fremme.
Først satt han den på stuebordet – og jeg tok den bort.
Så satt han den i vinduskarmen – og jeg tok den bort…
Jeg gjemmer den – og han finner den! Slik holder vi på!
(nå står den på kjøkkenet…)

Er det virkelig mulig!!!
Noen som har en ide om hva jeg skal gjøre?
For jeg kan vel ikke kaste Jarle sin gave? Eller kan jeg…

Med ønske om hjelp…



6 kommentarer
    1. Så hyggelig med den gaven, dere blr vel rørt tenker jeg:) Den “figuren” fikk latteren frem her…hehe..verste jeg har sett… du får se på den som et “stilikon” så kanskje den blir penere etter hvert….den kan evt stå og passe på lysthuset, ingen uvedkommede nermer seg med den der:) hihi… klem monica, ønsker deg en deilig fredag..

    2. Gaven var langt fra pen… Og det er alltid vanskelig å vite hva man skal gjøre med gaver som ikke faller i smak… Men her var tydeligvis mottaker fornøyd, men ikke fruen. Et større dilemma… Hm, jeg hadde nok gjemt den VELDIG godt…!
      Lykke til

    3. Hei du gode:) først og fremst: SÅ flnt det ble til konfirmasjonen!:) Virkelig nydelig både borddekning, blomster og pynt. Det ser kjempelekkert ut!
      Også solen som var så tilstede da. Det eneste “aberet” må være at det nok ble litt varmt i bunad.. ?! ;)Regner med at konfirmanten selv var fornøyd? Dere ser så både fine og glade ut sammen der at.
      Når det gjelder gaven til Jarle her… GRUSOM! Jeg er helt enig. Du bare setter den på kjøkkenbenken.. litt sånn mot kanten.. og oops. Huff da.. den falt ned på gulvet og knakk. Sånt kan jo skje.. :o)
      ..men så er det slik da.. at da tror jeg kanskje du har både mann og barn på nakken. Jeg tror nok at alle skjønner hva som da har skjedd liksom:))
      Har han ikke noe sånn “furtebu” han kan den i da Line? .. som ingen andre anstedige folk er i.. haha. Ja, du vet.. kompiser bryr seg jo ikke om slike gjenstander. De blir ikke sjokkert liksom:)).. verre er det vel hvis din manns mor eller lignende kommer!
      Nei. Du nå er jeg strømpetrøtt her. Får komme meg i seng. Lykke til med å finne ut av hva du skal gjøre med den fæle gaven.
      Masse gode klemmer fra Line

    4. Ja, hva skal en si, den var ikke akkurat vakker.. Har han ikke en jobb med kontor så han kan ha den der, jeg ville ikke ha hatt den i hus.. Kanskje jeg kunne ha hatt den ved bålplassen på hytta, men bare kanskje, he he, et lite luksusproblem. Vi må få høre hva dere gjør med den! Ha en super kveld:-)

    5. Har ikke Jarle et kontor i huset:))om ikke så sett den på ett av gjesterommene,hi hi uff stakkars deg ville ikke hatt den framme eg heller.Bortsett fra det så har jo dere søte unger da

    6. Så heldige dere er som har så kjekke og oppmerksomme barn! Flinke til å kjøpe gaver også, og den var jo litt sjarmerende, gaven til gubben da vel? Vi har en lignende figur på skrivepulten til gubben her, men han er alene =) Jeg er ganske sikker på at det er samme produsenten!
      Hva du skal gjøre? Ha den på badet, he-he!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg