Konfirmasjonsforberedelser – bordkort

 

Tiden nærmer seg, og det som skal brukes til borddekking bør vel snart komme i hus.
Vi er vel kanskje ikke helt alene om å ha konfirmasjon på denne tiden.

Og hyllene med rosa lys, servietter, og andre duppeditter tømmes vel ganske raskt.

Vi må lage bordkort… Og også her er det mye å velge mellom.

(bildene er funnet på Google)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det blir nok et enklere valg en noen av disse her, men jeg er veldig glad for internett og alle de fine bildene folk legger ut. Det gir masse inspirasjon :-))

 

 



10 kommentarer
    1. Amale: Jeg lager dessverre ikke bordkort på bestilling. Dette er bilder av bordkort jeg har samlet for å få inspirasjon, tips og ideer da jeg skulle lage egne bordkort.
      Line

    2. Hei 🙂 jeg lurer på om jeg kunne bestille bordkort til konfirmasjon som jeg ser oppe på siden , farge lilla med søt blomster , eventuelt pris også 🙂 takk

    3. Jeg skal pynet og lage bordkort til min venninnes datter, mange valg å ta… Jeg synes dere lagde superfine invitasjoner. Takk for at du deler inmspirasjon!

    4. Paafyll:: Vi har den 8. mai. Så her går det for fullt. Vi er litt bønder også, så nå om dagen kjøres det på jordene. Selskapet skal vi ha hjemme, så hus og hage får også en del oppmerksomhet. Kan trygt si det går slag i slag… :-))
      Lykke til du også!
      Hvilken dato har dere?
      Klem fra Line

    5. Takk for inspirasjonen fra deg, den trenger je gog, men her blir det nopk også noe enklere, men ikke mindre vakkert da:-) Lykke til, hvilken dato har dere?

    6. Mange fine ideer her det spørs jo bare hva man liker.I vår familie har det gjerne vært brukt fine runde steiner plukket i fjøra,navn har vært skrevet på steinen med tush og en liten blomst limt ved siden av.Lykke til med valget og lykke til med konfirmasjonen

    7. Mye vakkert å velge mellom, fint å finne inspirasjon på nettet. Lykke til med kortlagingen, gleder meg til å se det ferdige resultatet! 🙂

    8. åh så mye lekkert. Jeg bare digget de boksene. bilde 2,3 og 5. Nr 2 ser ut som fyrstikkesker;)
      Ja det er mye å velge mellom. Og det er så godt at det finnes så mange kreative personer der ute i blogglandia som deler dette med oss.
      Gleder meg til å se resultatet.
      Ha en fin dag
      Klem Janne

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg