Bloggaward

 

 

Denne awarden har jeg fått! :-))
Den fikk jeg av Elisabeth i matgladilavkarbo. Trykk gjerne på linken, for å ta en titt på hennes blogg! Der har hun maaange oppskrifter på lavkarbo mat, som ser veldig godt ut!

Jeg takker så mye for tildelingen og jeg synes det er veldig hyggelig å bli satt pris på!!!

 

 Reglene for bloggaward er som følger:

  • Link til den som ga deg awarden
  • Besvar spørsmålene
  • Gi prisen videre til 1-10 andre blogger

Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet med blogging for snart 1½ år siden. Det var helt tilfeldig, for min yngste datter og jeg var hjemme alene en kveld, og da viste hun meg bloggen sin. Begge hennes to søstre hadde også blogg. Og da fant vi ut at siden mine tre jenter hadde blogg, kunne vel også jeg ha en… Egentlig startet jeg nok bare for å tulle med de to eldste!
Men etter en kort stund, “oppdaget” jeg hvor mye fint som er i denne “bloggeverdene”, så jeg har fortsatt og stortrives med det! Det har blitt en slags hobby.

Hvilken blogger følger du?

Jeg følger maaange blogger, Men er kanskje spesielt glad i hageblogger. Derfor følger jeg ofte de som er medlem i Hageblogger.  Jeg leser også interiørblogger, og de som jeg har som “venner” i blogg.no. 
 

Favoritt make up merke?
Max Factor er nok det jeg bruker mest av. Det passer både huden og lommeboka mi… :-))

Ditt MÅ-HA-PÅ makeup?
Det jeg bruker daglig – og det er MÅ-HA-PÅ makeup – er mascaria, strek og litt farge i kinnene.
Når jeg kommer på jobb uten dette, ser mine kollegaer på meg, smiler og spør: Hatt det travelt i dag eller?

Favoritt klesmerke?
Jeg har ikke noen spesielle favoritt merker. Kjøper det jeg synes er fint, og som passer til det jeg allerede har fra før…

Favoritt farge?
For tiden bruker jeg mest offhvite, grått og gammelrosa, når jeg skal pynte meg.

Favoritt film?
Hmmm… Der datt jeg ut! Jeg ser jo nesten aldri på TV og i hvertfall ikke på film!
Men Sound of music er en film jeg aldri glemmer… Ellers liker jeg romantiske komedier.
Forresten: Coyote Ugly er min favoritt!

Hvilket land vil du besøke? og hvorfor.
Jeg har veldig lyst til å reise til Mexico, på vinterstid. Da vil jeg ligge på flotte sandstrender og bade i krystallklart vann. Spise deilig mat, og bare slappe av!

Parfyme?
Tresor Lancome.

Dette er svarene mine, og nå vil jeg sende awarden videre til disse bloggene:

Jordegaard, som skriver om interiør og livet på Jorde gård. Alltid hyggelig å lese!

Ernashus, som er viser veldig mange flotte bilder. En inspirerende blogg!

Frulyng, som blogger om interiør, familien sin og litt annet. En ny venn i bloggeverdene, som jeg ser frem til å bli mer kjent med!

Jeg velger å gi meg her, selv om jeg gjerne kunne tatt med dere alle… Det er jo så mange fantastiske blogger der ute, men jeg har denne gang valgt ut tre av mine venner i blogg.no.

Ønsker dere alle en strålende helg!



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg