Uterom – juniutfordringen hos NIB

 

Hva passer vel bedre enn en utfordring fra NIB til å vise frem “uterom” i juni :-))
Sommeren står for døren, og da flytter vi utendørs. Ta gjerne en titt inne på sidene hos NIB , for å titte litt på mange flotte uteplasser… Mye fint å se!

Her i “Huset på landet” tilbringes mye tid ute. Fra tidlig på våren til sent på høsten! Stadig har vi prosjekter vi jobber med, for vi elsker å holde på ute.
Men det er så klart mange dager som nytes uten å gjøre noen verdens ting. Og da er det godt å ha en deilig plass til å slappe av.

Vi har flere plasser som vi bruker, ettersom vær og vind tillater det. Men i dag velger jeg å vise frem min kosekrok, som jeg kan sitte helt for meg selv og nyte et deilig glass drikke, kanskje litt frukt, og noe å lese på…

Nå har jeg dessverre ikke et slikt nymotens kamerea, så bildekvalitetet bli dessverre ikke av den beste. Men jeg kan forsikre dere om at det er deilig å sitte der.

Med ønske om en fantastisk sommer med masse sol og varme…





8 kommentarer
    1. Hei hei! Koselig uteplass du har, ingenting er som å ha et sted å trekke seg tilbake på og bare nyte litt fred og ro! Du ble trukket ut som vinneren av wallsticker i give awayen hos meg i dag. Send meg din postadresse så får du den snart i posten! Ha en fin dag!

    2. Så flotte bilder du stiller med til NIB utfordringen – masse lykke til!!!
      Ønsker deg en strålende flott sommerhelg, forhåpentlig med sol og varme!
      Klem fra Hildegunn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg