Lekkert service fra Green Gate

Siden det hvite service jeg kjøpte meg for et år siden, ikke tålte oppvaskmaskin (noe butikke sa at det gjorde), fikk jeg levert det tilbake og refundert hele beløpet. Vikelig god service!

Men jeg ønsket meg jo et nytt service til kjøkkenet, og jeg har ikke funnet det rette enda… før nå!

 
Dette er noe av det jeg ønsker meg…

Fay Red. Latte cup
                                                                      Fay Red. Plate.

Fay Red. Suppe skål          Fay Red. Egg cup (eggeglass).

Kanskje også matche med disse…

F. Lina Red. Asjett.                     F. Spot Red. Skje.

Hmmm…  Det er jo artig med litt nytt i alle fall!

Har du lyst til å se i den nye høst/vinterkatalogen til Green Gate, så trykk på linken her:

Green Gate høst/vinterkatalog.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer
    1. Åå, det er så fint. Jeg ønsker med noe av det nyeste fra Green gate jeg også. Liker godt de som du har avbildet. Har tittet på katalogen, så masse fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg