Deilige dager i København

God mandag kjære venner!

Nå har en ny arbeidsuke startet, og late dager i København har blitt historie…
Rart hvor fort tiden flyr egentlig. Det gjorden den ikke før, da jeg var liten. Da gikk tiden VELDIG sakte.
Men nå synes jeg at dagene er over på et blunk!

Min kjære, og jeg har hatt en langweekend i København.
Og København, er vel en av de deiligste byene å være i. Eller hva mener du?

Bare rusle rundt i gatene og se på folkelivet…
Og lamper… Jeg har en forkjærlighet til flotte utelamper…

Kjøpe en pølse “med det hele” og en ølboks og bare sette seg på en krakk og nyte det, uten at onkel politi kommer å tar meg!

Lytte til vakker panfløyte musikk…

Få seg litt varm drikke i koppen, hvis været blir litt kjølig…

Å du verden som vi har kost oss!
Men tiden flyr så altfor, altfor fort… Vips! Så er det tilbake til hverdagen igjen…

Spiste is også jeg… :-))
Hjemmelaget kuleis med jordbærsoftis på toppen!!! Nam….

3 kommentarer
    1. dere kan å grisekose dokke:))den isen såg helt vidunderlig ut.
      Skal jeg være helt ærlig så har jeg aldrig vært i Køpenhavn:))vi var i Danmark på ferie for et par år siden,var der i 14 dager,men som sagt vi var ikke i Køpenhavn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg