Ups… Borte i 2 minutter…

Jeg kommer straks tilbake, sa han.
Og jeg skulle bare vente… mens min utkårede skulle gjøre sitt fornødene.

Jeg sto godt plassert utenfor matbutikken på Nordby kjøpesenter, og fikk beskjed om å bli stående der… For min kjære kom straks tilbake!

Men ved siden av matbutikken – der var det en interiørbutikk…

Ikke det at jeg hadde noen planer om noen store innkjøp, men jeg sto nå der helt alene med meg selv – med klar beskjed om å forholde meg helt rolig… Og tittet rundt meg..

Å der sto de! Jeg kunne høre ropene i det fjerne: “LIIIINEEEE, KOM Å KJØP OSS!”

Stakkars da…

For å si det sånn…

Nå står de trygt plassert i hallen vår… :-))
I påvente av ny plassering og noe til å ha oppi…

 

7 kommentarer
    1. Takk for kommentar ;o) Jeg er veldig glad i å lese, men jeg har maaange andre gleder her i livet også, så av og til blir det for liten tid til å lese.
      Håper du har en fin natt.
      -klem-

    2. Aldeles nydelige. Jeg (eller, Gubben, egentlig) har en lignende urne. Han fikk den på fødselsdagen sin og jeg leter og leter, men kan ikke finne maken. Synd, egentlig, for da må jeg kjøpe TO nye til våren…Ikke sant? ;o)
      Ha en forsatt fin onsdag!
      -klem-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg