Urner ved garasjen

Uka er på full fart mot en ny helg og jeg like så!

Nå er det urnene ved garasjen som står for tur. Der har jeg i flere år hatt “Buksbomkuler”. Men de har overhode ikke vært samarbeidsvillige. De bare dør, rett og slett. Hvert eneste år!

Så nå skal jeg prøve noe annet.

På salg hos Plantasjen havnet disse to (nesten helt av seg selv) i bilen!

På lappen sto det Junipermus. Hva nå det enn betyr, så har jeg som alltid stor tro på at de skal klare seg gjennom vinteren.

Plantet lyng rundt kantene.

Så nå får jeg håpe at vinteren er medgjørlig, så disse to skapningene kan leve lykkelig i maaange år!

6 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg har også hørt at Buksbom kan være vanskelig å få til, spesiellt i urner. Så da kan det være mer enn bare “tante grusoms” ferdigheter som gjør at de ikke klarer seg! :-))

      Lykke til med din høstplanting!
      Klem fra Line

    2. Dette var jo riktig lekkert.Desverre er det godt utplukket på plantasjen her hos oss,og et hagesenter hadde stengt for vinteren,så det var ikke rare greiene for meg å finne i går.Skal alikavel ut og gjøre det beste ut av det jeg fikk tak i:))
      Jeg sliter bed buskbom også,på plantesenteret sa dei att buskbommen krever svært mye kalk,jo mer jo bedre:))lykke til med dei flotte urnene dine

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg