Bilde sier mer enn ord

Hei og god formiddag!

Her er det altså alt annet enn et bloggifisert hjem akkurat nå.

Egentlig skulle jeg gjort dette på onsdag, men da fant jeg det mye mer fristende å nyte et glass rødvin hos noboen… Og av en eller annen merkelig grunn, gjør ikke husvasken seg selv.

Dermed er lørdagen min sysselsatt.

Og du da? Du er kanskje litt mer fornuftig enn meg, og nyter dagen ute i det pene været? Eller kanskje en tur på shopping og kafè?

Uansett! Jeg ønsker deg en super helg, hva du enn skal gjøre…  :-)) 

3 kommentarer
    1. God dagen:))nei jeg har nok ikke vært mer fornuftig enn deg:))men jeg startet tidlig og er derfor ferdig med husarbeidet no:))så ettermiddagen skal nytast.
      Ha en fin lørdag,du blir nok ferdige du også

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg