Sukkulenter – for de som dreper alt grønt.

Hei! 

I “Huset på landet” har det nå skjedd et mirakel. Undertegnede har sydd ferdig gardina til gangen! Helt sant. Jeg gjorde det i går. Det er nå så lenge siden jeg har sydd, at jeg faktisk måtte studere symaskinen litt, før jeg satte i gang. Og det var faktisk hele to sømmer som skulle sy`s! (For me ha juksa litt… Kjøpte en ferdig lengde som bare måtte tilpasses litt) Rart hvor vanskelig det er å få gjort ting, når man ikke har lyst… Men nå er den ferdig og det gjenstår nå bare en runde med vindusvasking, før den nye gardinen kan henges opp!

Jeg har faktisk vært ganske så flink i det siste, skjønner du. Jeg har vasket vinduer, strøket gardiner, vasket krystallglassene og skapet i spisestuen, og så har jeg pusset både sølv og kobber. Det er jenta si det tenker jeg! Og mens jeg er i siget kan det jo godt nevnes en ting til…

Mine blomsterferdigheter!

Jeg kan jo nevne, i en bisetning, at denne sammenplantningen er snart to, jeg gjenntar – TO år gammel, og fremdeles i live…
Det vil si… En sanhet med visse modifikasjoner… :-))

Den med piggene er ny :-)) Men de andre er snart to år. Helt sant!
Sukkulenter er tingen for alle “tante grusommer” som bare vanner blomster når det passer henne…
 

Jeg er derfor veldig fornøyd med meg selv, og utnevner herved 31. oktober for “SKRYT AV DEG SELV DAGEN”

Så fyr løs! Skryt av deg selv du også!!!
(Og har du ingenting å skryte av, så finn på noe! Det gjør godt for selvtilliten)

5 kommentarer
    1. fruensvilje: Ja, jammen gjorde hun det! Og hun som nekter å bade og synes det er kaldt med 18 grader her hjemme!!!

      Flott at du har gått tur med full snue og blærebetennelse! Det er jammen ikke dårlig! Du er flink!
      God klem fra meg :-))

    2. Vil no skryte av deg jeg også:)ja og datteren din som tok sats og kasta seg ut i det iskalde vannet i dag:))men over til deg ,det høres ut som at du er i full gang med julevasken:))vist har du vært flinke.
      Har skrytt litt av meg selv i dag:)spaserte noen kilometer med full snue og blærebetendelse,gikk helt fint det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg