Nytt kjøkkenservise

Hei og god kveld i stuen!

I dag har jeg vært i nabokommunen Sarpsborg for å fornye førerkortet mitt. Lovens lange arm har nemlig bestemt at dette skal gjøres regelmessig. Og nå var det min tur…

Som den gode og fornuftige blifører jeg er, har jeg kjørt gjennom mange fotobokser, holdt fartsgrensene, jeg har hatt bilbelte på og snakket i telefon gjennom handsfree`n.  
Dette resulterte derfor i 0 bøter. Med andre ord, så har jeg spart mansse penger!

Og det er veldig lurt – for på veien til biltilsynet så ligger det nemlig en super interiørbutikk!!! Og siden jeg hadde spart så mange penger så kunne jeg jo bruke de der! :-))

Og det gjorde jeg til gangs!

Dette servise fra Green gate har jeg ønsket meg lenge.

Jeg har kjøpt to forskjellig mønster som matcher.
Er det ikke flott! 

Og siden vi fremdeles har rødt kjøkken, så tenker jeg at da kan jeg like godt spille på lag med det.
Rødt er jo en fin farge, varm og lekker!

Dagens innkjøpte servise ble dessverre ikke komplett, siden butikken var tomme for mye. Det er tydelig ikke bare jeg som liker det…
Men siden det snart er jul, så kan jeg jo ønske meg resten da!

Ny duk ble det også, og koppen er vasket og allerede tatt i bruk.

Jeg kjøpte også disse hjertene som jeg hang på lysestakene.

Så i kveld har jeg ruslet og puslet. Bytte litt på blomster og bordpynt. For litt forandring fryder jo… Og høst og vinter er for meg varme farger…

Har også kjøpt en del annet “smånips”, og det vil jeg vise etterhvert som det skal brukes.

Ha en fin-fin onsdagskveld og…

Psst… Kjøpte mange slike små hjerter også jeg…
Men de skal spares til å pynte et mini-juletre jeg har tenkt å ha i gangen!

9 kommentarer

Siste innlegg