Gøy på landet er over…

Og hvordan gikk det egentlig med Tonje?

En liten oppdatering for nye lesere:

Tonje var en av 25 glade bydamer som reiste landet rundt i denne bussen, for å finne drømmebygda eller drømmemannen. I hele 11 uker var hun borte fra oss.

I hele høst kan jeg garantere at eldstejenta har sysselsatt oss foran TV-skjermen…

Og i spenning har vi fulgt med på alle episodene! Vel bortsett fra de to siste – for da måtte selvfølgelig dekoderen vår ryke!!! Er det mulig??? Jeg fikk faktisk ikke sett de to siste episodene! Men jeg satser på at den nye dekodern kommer i dag, så jeg får sett reprisen på søndag!

Siden jeg vet at det er flere av mine bloggevenner som har fulgt med på serien, skal jeg fortelle hvordan det egentlig sluttet, for vårt familiemedlem!

Tonje fant kjærligheten! :-))

Den første uka på turen var Tonje i Audnedal. Der traff hun den trivlige Harald… Men tror du ikke hun reiste fra både han og bygda! “Sukk” Vi trodde faktisk at han var en gutt for henne… Jeg satt faktiskt med tårenen i øynene da Tonje tok kofferten og dro videre.

Men så gikk det jo slik da, allikevel. Hun reiste jammen tilbake! :-))

Har du lyst til å lese reportasjen fra ukebladet “Her og Nå” trykk på linken Tonje reiser tilbake til Audnedal.

9 kommentarer
    1. Huset på landet: Takk 🙂 Jo som du sier så smelter den bare sånn som sterinen, IKKE noe brannfarlig i det hele tatt.. For det er kun ETT lag av servietten som brukes, så dette er vedlig tynt. Samtidig som at det er blitt smeltet inn i lyset ved påføring, så det er på en måte ikke noe igjen av papiret hvis du skjønner hva jeg mener;)?
      Håper det var litt oppklarende, og lykke til med å komme i gang ;)hehe..
      Klem
      PS: Koslig at hun fant kjærligheten 😉

    2. Tonjewestolsen: Ja så søte så… Men det synes jeg ikke da jeg fikk meldinga om at “Her og Nå” var på besøk hjemme, og vi var i Køben. Og du hadde IKKE sagt noe før vi dro!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg