Oppbevaring av oppskrifter

Hei og trivelig onsdag!

I dag skal jeg vise dere den nyinnkjøpte oppskriftsboksen min. Dette er et meget fornuftig kjøp, siden mine utklipte oppskrifter og kokebok har lagt mellom kjeler og lokk og rotet til i skapet, i alt for lang tid… (Det er ihvertfall unnskyldningen jeg har brukt ovennfor mannen i huset)  :-))

Ikke for det – han klager sjelden på mine innkjøp. Derimot sier han stort sett: Så flink du har vært, jenta mi. Dette trengte vi virkelig!!!

Noe usikker på ironien bak denne stadig tilbakevendene uttalen…
Men jeg satser på at han mener det :-))

Boksen har bokstaver som er uthevet i lokket:

Et lite “sølvfat” med litt pynt har jeg plassert ved siden av.

Som vanlig er jeg mektig imponert over mitt innkjøp, og trives serdeles godt i vårt lykkelige hjem…

Med ønske om en fin-fin onsdag…

10 kommentarer

Siste innlegg