Lenge leve galskapen!

 
Stadig har jeg undret på hvor gæær`n det virkelig går ann å bli…  Og for å si det sånn: Nå vet jeg det!

For en god stund siden så jeg et bilde av et oppvaskmiddel som jeg fikk sååå lyst til å prøve. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror kanskje at jeg synes at flasken så dekorativ og spennende ut…

Fast bestemt på at dette skulle jeg ha tak i – har min leten etter det ultimate oppvaskmiddelet pågått. Mange butikker har blitt oppsøkt, på grunn av min trang til denne flasken(!) Og endelig fant jeg den – i en kjøkkenbutikk. Der stod den så fint ved siden av oppvask-kosten – som jeg forøvrig også jaktet på…

Hvorfor jeg ville ha denne kosten, er jeg altså en smule uskikker på… Men jeg hadde fått det på hjernen! Dette oppvaskmiddel og denne kosten SKULLE jeg ha.

He-he… Lykkelig eier av nytt oppvaskmiddel og tre oppvask-koster (for det kunne jo hende at jeg ikke fikk tak i flere) – dro jeg hjem for å vaske og pynte opp kjøkkenbenken…  Jeg regnet nå med at nå kom jeg til å få hud på hendene myke som babyhud – og kjøkkenet kom til å bli fylt av en vidunderlig duft, etter hvert som jeg vasket opp.

Men slik gikk det altså ikke.

Dette er en annerledes, og kanskje en litt mer dekorativ flaske – fylt med et totalt ubrukelig oppvaskmiddel, ihvertfall sammenlignet med Zalo. Og kosten – Det er kanskje en grunn til at Jordan har kommet med “noen” videreutviklede modeller oppvask-koster!

“Og toppen av kransekaka”: Denne oppvaskmiddel-herligheten dere – den kostet den nette sum av kr. 175,- for såpen og kr. 39,- pr. kost!!!  Det er nå jeg har skjønt at min elskede mann har rett: Jeg er gæærn!

Ønsker meg selv GOD BEDRING – og deg en fin dag!

8 kommentarer
    1. Ha ha,slik er vi vel, vi litt over middels interiørfreaker…kunne godt gjort det der selv, så velkommen i klubben. Det ble jo pent om ikke annet:) Klem Monica:) Ha en deilig torsdag.

    2. Akkurat likt på min kjøkken benk, det var pussig!!!!! eneste forskjell er at jeg har et høyere Norges glass og så har jeg brukt glasslokket til underlag for et kubbelys!

    3. Hei:)
      Hehe artig historie:) Du får fylle flasken med noe annet og kosten er jo fin som dekorasjon?;)
      Nei her i huset er det bare Zalo som duger og ja…jeg bruker litt tid på å velge farge på oppvaskkostene på Rema da hehe:)
      Ha en fin kveld!
      Klem Line E.

    4. Haha.. kjenner meg igjen:)) Men jeg gjør som fruensvilje over her sier. Jeg bruker nå den vakre flasken og fyller den med zalo.. og bruker Jordan sine koster. Så prøver jeg ivertfall å bruke litt tidpå åvelge farge på Jordan-kosten i butikken om ikke annet. Hehehe.
      Du får lage et vakkert stilleben ut av de kostene du har kjøpt da kanskje;) på badet ved badekaret eller noe lignenende? så får du brukt dem til noe ivertfall. Kanskje de er bedre å skrubbe seg meg i badekaret??! Vel, uansett.. man lærer så lenge man lever, og lever så lenge man lærer;)
      Ha en fiiin uke videre Line
      Klemmer fra Line

    5. uff hi hi,du får bruke såpen til gulv vask og etterfylle den fine flasken med zalo:))kosten er jeg litt mer usikker på,kanskje bare pynt enkelt og greit

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg