Det lakker og lir mot jul…

Ja… Det lakker og lir mot jul…

Og her i “Huset på landet” er det travle dager… Jeg prøver å få tatt unna de “kjedelige” gjøremålene, så jeg snart bare kan kose meg med litt “julepussel”.

Kjøpet forleden disse to nissene, som fikk lov å stå på fremme, selv om det fremdeles er en stund til jul…

I dag kommer eldstejenta hjem etter nesten to uker i Audnedal. Det gleder vi oss til!

Nå skal jeg straks starte med fredagstacosen, og vi skal sitte ved bordet å kose oss… Leeeenge!!!

Vi er nemmelig en sånn “glad i å prate” familie, og når noen ikke har vært hjemme på en stund, blir det alltid sånn at vi sitter kjempelenge ved bordet, og spiser, skravler og bare hygger oss!

I dag har jeg kjøpt litt nytt som vi skal bruke til “juleverkstedet” som jeg tenkte vi skulle ha i helgen. For denne helgen er “Huset på landet” fulltallig – og det er lenge mellom hver gang!

Og da passer det jo fint med et lite juleverksted…

Jeg ønsker dere alle en fantastisk helg!

7 kommentarer
    1. Fine nisser.
      Nydelig lysfat.
      Så koselig dere har det rundt bordet:-) Sikkert ellers også:-)
      Ha en fin adventshelg
      Klem

    2. så fint lysfat, og hærlige nisser du har fått deg 🙂
      Eg har vært å leita fram litt julepynt, adventsstaker osv…så begynner å bli koslig julestemning her no…men var en del gammel pynt som ikkje heilt passer inn…så er på utkikk etter litt nytt framover 😉 I morgen blir det nok pepperkakebaking her, og tenning av julegrana 🙂
      Kos deg med familien og juleverksted!
      -klem Veronica-

    3. De nissene var så fine og koselige! Høres sååå trivelig ut med juleverksted, ønsker dere masse kos.. Og ha en kjempefin fredagskveld, klem Erna 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg