Årets adventstaker

Hei og god søndag!

Nå har jeg sittet og kost meg med mange av de fantastiske bloggene der ute. Det er helt utrolig hvor mange flotte adventstaker som vises frem.

Jeg er nok ikke så kreativ som mange andre, men noe har jeg jo fått istand. Og i år har jeg valgt å ha to adventstaker.

En på kjøkkenet og en i stua :-))

Adventstaken på kjøkkenet har pyntet jeg med rutete stoff med en sløyfe rundt.
Tallene er av porselen og de kjøpte jeg i Berlin.

På 1. advent er dette diktet et “must”:

Så tenner vi et lys i kveld,

vi tenner det for glede

det står og skinner for seg selv

og oss som er til stede

vi tenner et lys i kveld

vi tenner det for glede

 

Inger Hagerup

I stua har jeg pyntet et fat med granbar og kongler.

Lysene fikk litt ekstra pynt på seg…
Her limte jeg på et sølvbånd og en engel fra en serviett… 

Og små vakre engler med tall.

Må også vise frem “glad i deg pressangen” jeg fikk av mannen min, på fredag.

Jeg ELSKER “glad i deg – pressanger”.  for de kommer når man minst venter det, og det er noe vi gir til hverandre bare for å fortelle at vi er “glad i deg”.

Ønsker dere alle en riktig fin 1. advent.

12 kommentarer
    1. Hei 🙂 Så koslig blogg du har !! Og må si jeg syns du er veldig kreativ og flink!! Utrolig fin adventsstake du har kjøpt deg! Kjøpte meg helt lik i forrige uke i den fine interiør butikken VillaPaprika 🙂 Ønsker deg en riktig fin adventstid 🙂

    2. Kjempekos med presang…og du e kjempeflink, te å vere so lite kreativ meine ej, te å lage adventstake! 🙂 Ej skjønne at ej må pynte på min…det får vere te 2.søndag i advent:-)

    3. Hvis ikke dette kalles å være kreativ, så vet ikke jeg! Nydelige begge to! Likte veldig godt de på kjøkkenet med rutete stoff på, de var veldig “julete” og hjemmekoselige. Ha en super kveld 🙂

    4. Kjempekoselige og fine adventsdekorasjoner. Kom plutselig på at vi ikke har noen adventsstaker her i huset, bare stjerner i vinduene. Må ut å shoppe i morgen.

    5. Ikke så kreativ? Det tror jeg du må trekke tilbake.. For dette var to nydelige og kreative adventstaker. Dette må du virkelig være fornøyd med, du er flink 🙂
      God adventstid til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg