“Mini lysestaker”

Hei og god kveld kjære venn!

Dagene går i full fart, og jeg føler at jeg ikke henger helt med. Planene jeg hadde om å bare kose meg, går liksom ikke helt etter planen… Men jeg prøver så godt jeg kan å henge med! :-))

I kveld tenkte jeg at jeg skulle vise dere noe av det som ble kjøpt på vår kosetur til Berlin.
Denne lysestaken til små lys, synes jeg var så kos, så den bare måtte jeg ha. 🙂

Den har små bamse og hestefigurer på, og minner vel kanskje litt om en karusell!  
Og beskriver vel kanskje det jeg føler at jeg gjør nå for tiden… Kjører karusell… Men – Jeg synes den er kjempesøt!!!

Julepynten lar vente på seg – godt oppbevart på garasjeloftet! Har hatt store planer om å starte nisseinvadering fra 1. desember… Men det virker som om heller ikke det går helt etter planen her i “Huset på landet”.

Dere som kjenner meg gjennom mine to bloggeår, har kanskje skjønt at jeg ikke helt får til den hvite “shabby chick-stilen”. Jeg synses det er kjempelekker! MEN – jeg får det rett og slett IKKE til.

Så da ble det mere rødt til kjøkkenet…

En gaffel- og skjelysestake til “minilys” i knall rødt!

Og et sinkhus… Også det er vist rødt!

Ja, ja… Om ikke annet er det ihvertfall fargerikt! :-))

Ønsker deg  en riktig fin kveld!

8 kommentarer
    1. Hei:)
      Så utrolig koselig peis, har alltid ønsket meg en sånn:) Så koselig å pynte med lys og diverse, serlig når det er jul:)
      Ha en fortsatt fin helg:)
      -Marlen-

    2. Så koselig du har pyntet. Fint med litt farger,synes jeg. Iallefall til jul så må jeg ha rødt på kjøkkenet.
      Klem

    3. Lysestaken va kul og søt på samme tid:-) Sku gjerne hatt ein slik ja… Ej for min del får ikkje nok lysestakar… Like peisen din også ej….og raudt e jo berre digg spør du meg:-) Jaffal so lenge det ikkje e for mykje. Drit i stilart! Det viktigeste e å omgi seg med ting som gjere ein glad:-) Syns no ej då….

    4. fargerikt og umåtelig stiligt:))og hvorfor skal alt være kvitt?jeg elsker farger og kommer alltid til å gjøre det.Det røde står jo så godt til kjøkkenet ditt.
      ønsker deg en fortsatt fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg