Svibler i gammel sink-kjele

Hei og hopp! Nå er jeg her igjen! :-))

Dagene bare flyr avsted og jeg flakser med så godt jeg kan…
I dag har jeg vært på en aldri så liten julehandel, og det var jeg ikke alene om… Byen var full av handlene mennesker. Jeg kjøpte noen julegaver, og noen blomster.

Vel hjemme var planen å bake litt, men det ble visst bare med tanken… Jeg skjønner ikke hvordan dere “flinkinger” rekker alt, jeg!

Men noe har jeg fått gjort, da… Jeg kjøpte noen hvite svibler som jeg plantet i en gammel sink-kjele. Dekket jorden med mose, og satte et lys i en sandkakeform oppi. Og til slutt en liten slufse…  Kost :-))

Jeg kjøpte også noen røde tulipaner. De har jeg satt i et gamle melkespann og satt de på gulvet.

Nå storkoser jeg meg med å spille jeg julemusikk og småpynte litt. (Ups… Spilte julemusikk, ble det visst… For nå synses tydeligvis mannen i huset at det var nok!?)

He-he… Det er nemlig delte meninger om når julen starter her i huset!

Men pytt! Det gjør ikke noe, for jeg koser meg videre, og setter på litt julemusikk på kjøkkenet :-))

Ønsker deg en riktig fin lørdagskveld.

9 kommentarer
    1. Så fint det ble! Har også satt noen svibler i en sinkpotte med mose……. Blir så fint<3<3 Julemusikk er det aldri for tidlig for å spille!! Og nå er det jo desember!! Fullt lovlig!

    2. Flott dekorasjon! Og så fint det er når alt står sammen 🙂 Jeg ble inspirert, jeg. Så jeg skal ta turen til hobbybordet og sette på litt julemusikk. Ha en liten arbeidsøkt 🙂

    3. Koselige dekorasjoner 🙂 Gamle sinkkjeler, bøtter og stamper kan brukes til så mye – selv planter jeg sommerblomster i dem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg