Svibel, julens blomsterglede

Hei!

Her kommer en lynvisitt fra undertegnede som nå er noe redusert grunnet en lei “manneforkjølelse”… :-)) Jeg har visst en egen tendens til å pådra meg akkurat en slik forkjølelse. Og alle som har en mann vet vel at denne typen av forkjølelse er MYE hardere enn noen annen forkjølelse… (hi-hi…) Tror jeg i hvertfall har 37,5 i feber!

Selv med denne meget hardt rammede sykdommen herjende i kroppen, prøver jeg å være huslig. Og pynter litt mer for hver dag…

Og jeg pynter med svibler, for jeg elsker Svibler!

Jeg har også en forkjærlighet til disse dyra…

Med ønske om en fin-fin kveld!

6 kommentarer
    1. Jeg er som deg, elsker svibler! 🙂 Svibler og amaryllis må jeg ha til jul! Det lille lyset var så søtt, kjempefin liten “lysklemme”!
      God bedring, god helg og tusen takk for koselig kommentar! 🙂

    2. Hei 🙂
      Så koselig at du likte mjølkeskapet mitt 🙂
      Svibler er veldig fint, og de første jeg skaffet meg til advent er nå i ferd med å se de beste dager, så jeg må nok kjøpe noen nye til kjøkkenet, men jeg har flere rundt omkring, det har du kanskje sett på bloggen min
      Legg deg gjerne til som følger, og bli gjerne med på min lille, beskjedne Give Away 🙂
      Jeg er fersk blogger, har blogget siden midten av forrige måned, men det er jo kjempegøy!!
      (og tidkrevende)
      Ha en super kveld, om du fortsatt er oppe 🙂

    3. Uff da..manneforkjølelse ja. Ikke til å spøke med det;)
      Så koselig med svibler! En flott detalj med det lille lyset på siden av blomsterurnen:) Kjempe fint!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg