Delige romjulsdager


Heisan!

Et lite romjulsinnlegg som forteller at julefeiringen snart er nå over for i år…

I dag bar det tilbake til arbeide. Men jeg klager ikke på det, for jeg tror jeg har verdens beste kollegaer. De er helt fantastiske! Blide og glade mennesker som gjør hverdagen til en lek! Men selvfølgelig hadde det vært deilig å levd slaraffenliv i noen dager til… 

Maja, som fremdeles tror hun er en katt, har inntatt sofaryggen… Der ligger hun som en liten prinsesse og titter ut…

Jeg som helt sikkert må ha vært kjempesnill fikk masse flotte gaver i år! Boken “Gjenferd” sto på ønskelisten og den fikk jeg! HURRA :-)) Så  planen er å lese den i romjulen… Deilig å “moje” seg i sofaen godt pakket inn i et pledd med en god bok…

Etter å ha fått en streng irettelse fra barna om at det ble bare tatt “interiørbilder” i Huset på landet, viser jeg også det tradisjonelle julebilde av “barna”, som altså nesten gikk i glemmeboken…  :-))

Pine, altså! Holdt på å glemme Harald…  :-))

Takk for hyggelig besøk og super julefeiring!

Dette blir det siste juleinnlegget fra “Huset på landet” for i år. For etter å ha startet julepynting og andre juleforberedelser allerede i november, er jeg nå ganske fornøyd på julepynt overalt… Må ha luft!!!

I tillegg tror jeg mannen i huset snart får panikk om ikke jeg tar bort julepynten. Han sier det er så mye pynt at han må bære kaffekoppen sin… Ingen ledig plass noen sted 🙂

Fortsatt god romjul og

15 kommentarer
    1. Her fyker jula ut på søndag, altså 1 nyttårsdag. Har visst blitt en tradisjon, jeg orker rett og slett ikke mer. Det eneste jeg savner med julepynten er adventstakene og stjernene som lyser i vinduet.. Blir så tomt uten, og det er så koselig å se på. Jo, jeg har forresten aldri hjertet til å kaste julestjernene, så de står gjerne til påske.. Men kanskje jeg klarer å “drepe” de litt tidligere i år…

    2. Oss i Ugleveien: Takk for det, Desirèe. Ja barna er flotte, og mannen også! Men han fikk ikke bilde i bloggen, og ble fornærmet for det… 🙂 Hi-hi…

      Godt nytt år til deg og dine!

    3. Line: Sååå koselig å høre fra deg igjen, Line! Sier det igjen: Savner bloggen din!!! 🙂

      Godt nytt år til deg og dine, og kos deg med vennner og kalkun på nyttårsaften!
      Stor klem fra Line

    4. Hei Line
      Takk for koselig kommentar – jammen har du en fin blogg sjøl!!
      Nyt det lille som er igjen av romjula. Ønsker deg alt godt for året som kommer!

    5. Så fint du har pyntet Line. Og det juletreet ditt med istapper istedet ble helt nydelig. Jeg har faktisk lurt på om jeg neste år skal bytte ut glitteret med perler istedet her.
      He, he.. kan skjønne Jarle gjerne vil ha et sted å sette kaffekoppen:o) rett etter nyttår er jeg alltid veldig klar for å ta bort all julepynt, det blir nok det samme i år tenker jeg.
      Var på jobb idag jeg også. Helt ok. Hyggelig å treffe kunder, men samtidig ville jeg nok heller vært hjemme med mann og barn;)
      God nyttårsfeiring Line. Her er venner invitert, og kalkun står på menyen:)
      Klemmer fra Line

    6. et nydeligt trekløver:)jula er koselig men det er nesten like koselig å pakke bort julen også.Men det blir nok ikke før ut i neste uke att jeg plukker ihop jula hos oss,må se ann været litt:)synes ellers ikke att det ser fult ut hos dere,bare koseligt:))

    7. Så flotte barn du har.
      Det er morsomt og pynte til jul, men du verden det er godt og få pynten ut igjen også:-))
      Skal ha den til første nyttårsdag, men da er jula slutt.
      Ha en fortsatt fin jul
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg