Tilbake til hverdagen…

Heisan!

Ny uke med nye muligheter, og kun 5 dager igjen til bloggtreffet i Fredrikstad! :-)) Jeg GLEDER meg sååå masse til å treffe alle som står bak de fantastiske bloggene…

All julepynt forsvant ut av huset nyttårsaften. Og nå er livet i Huset på landet helt i normal gjenge…
Den årlige varetellingen på jobben er over, nå gjenstår bare kveldsjobb med en del som skal overføres fra lister til datan… Phu…

Ny lysestake i ferskenfarge og nytt lys gjør susen…

Dachsen vi fikk til jul, ligger godt i saueskinnet på sofaryggen…

Det er jammen deilig å få bort all julepynten og få hverdagen tilbake. Samme hvor mye jeg elsker julen.

Alt til sin tid, eller hur?

7 kommentarer
    1. Så koselig i stuen hos deg! Deilig å få ut julen og at hverdagen blir som før igjen.. Så koselig det høres ut med bloggtreff, det må du fortelle om etter at dere har hatt treffet! ha en super kveld, klem 🙂

    2. Det er godt å få ryddet bort julepynten, og få lys og luft i huset igjen. Jeg synes også jula er koselig, men så snart den siste nyttårsraketten er skutt opp begynner jeg å klø i fingrene etter å plukke bort nisser og glitter og få det unna 🙂

    3. Det er så godt å få ut julepynten straks vi runder det nye året. Da synes jeg bare at julepynten oppleves som rot, og det blir så rent og ryddig når den forsvinner.
      Ha en fin kveld!

    4. Hei hei.
      Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Er så kjekt med en kommentar for da finner jeg jo fram til nye bloggere ;).
      Når det gjelder jul så fikk jeg pakket den vekk her om dagen og det var kjempe herlig. Sant skal sies så hadde jeg ikke den store julestemningen i år, men det var vel fordi jeg begynte i ny jobb og jobba litt for mye. Neste år skal jeg fikse meg fri i romjula slik at jeg virkelig kan kjenne på jula ;).
      Skal bli hyggelig å hilse på deg til lørdag! Bare se etter hun sjenerte i hjørnet..hehe.
      Klem Madelén

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg